Nuffnang Ads

Followers

Friday 22 June 2012

DZ Cyber Enterprise

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, 

Tahun 2007 > 2009 aku ada buka cyber cafe yang bermula pada 27 Julai 2007..
Bermodal kan rm15k hasil pinjaman dari Bank Pertanian Malaysia,
aku bermula dgn 12 buah komputer dan bertempat di No 5, Jalan Seri Embun 1, Behor Pulai, 01000 Kangar, Perlis.

ini adalah daftar niaga cyber cafe aku tue..

gambaq bawah nie masa aku beli monitor dari georgetown Pulau Pinang.. total 60 unit komputer, 20 untuk kegunaan CC, balance untuk dijual...

Trima Kaseh kpd Mak njang aku yang bg pinjam kreta Toyota Unser untuk angkut brg² nie

Pandangan dari luar DZ Cyberz Enterprise

Pandangan dalam DZ Cyberz Enterprise

dapat pulak pinjaman dari TEKUn untuk besarkan CC

lepas renovate... 

 pertambahan komputer kepada 25 unit komputer

warna HIJAU menjadi tema

masa urusniaga..

budak² pun main jugak..

Pejabat urusan..

Pada 27 June 2009 aku terpaksa tutup perniagaan aku nie sbb aku terpaksa tumpukan terhadap pelajaran...
Aku sambung Diploma Kejuruteraan Komputer dan Perhubungan di UNIMAP sesi 2006 > 2010..

No comments:

Post a Comment