Nuffnang Ads

Followers

Sunday 17 June 2012

Anak sulung aku...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Di awal perkahwinan kami asyik di ajukan dgn satu persoalan iaitu "Bila nk dapat baby".. bulan pertama ok lagi... boleh bg alasan baru kahwin rileks dulu... bulan kedua pun masih ok lagi... masuk bulan ke empat, kami dh trasa serba salah...

Bila dh mcm tue, aku pun buat keputusa sroh isteri aku brenti kerja.. sbb kemungkinan emosi dia x stabil sbb tekanan kerja.. Alhmdllah, selang 2 minggu selepas tu isteri aku disahkan mengandung... due date pada 4.4.2012...

So, tanggal 2.4.12 isteri aku selamat melahirkan seorang bayi lelaki yang sempurna, sangat comel dan baik... Alhamdulillah, syukur ke hadrat ilahi kerana semuanya selamat... Muhammad Imanul Hakim nama diberi... Ibu dia dh tringin nama Iman tu sblom kahwin lg... tp oleh sbb sblah family aku, dah ada 3 org yg bernama iman, terpaksalah boh nama hakim di blakang...

gambar atas nie masa isteri aku dalam dewan bersalin... LR9 (labour Room 9) check in pkul 11.00am... tapi bersalin jam 3.56pm...

 Gambar anak aku 2 jam selepas kelahiran... 

gambar anak aku bersama isteri aku...

1 hari selepas di kluarkan dari wad bersalin..

1 hari selepas dikeluarkan wad

hari yg ke 16 sebelom rambut akan di cukur..

hari yg ke 17 setelah rambut dicukur..

pertama kali aku mandikan anak aku sdiri... huhu... bestt...

anak aku senyum smasa tdoq? peliks... tp comel... hehe

alhmdllah, smakin hari, smakin sihat... dh nmpak padat sket.. 

senyuman yang macho.. siap ada lesung pipit... alhmdllah...

skali mcm mau azan daaa...

jadi model pamper Pet Pet...

dh mula suka berdiri... model sambilan petpet.. hehe

 nie update lg sket... yg nie masa kenduri rumah setiausaha toyota utara...
posing dalam kreta..

yang nie plak masa tnggu ahli² toyota yang lain sampai..

ibu bersama anak...

So, stakat ini saja gambar² Muhammad Imanul Hakim Bin Mohd Iltizam... nnti aku akan updatekan lagey...

No comments:

Post a Comment