Nuffnang Ads

Followers

Wednesday 20 June 2012

Amateur Drifter

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Hari nie aku nk upload ttg kisah pada tahun 2009... 
masa tu aku still study dkt UNIMAP, 
slalu time malam² aku akan layan drift dkt stadium utama kangaq.. 

nie video yang bolehlah konsider amateur drift.. almaklumlah, main blasah ja main drift guna kreta enjin standard dan x da coach.. 

video bawah nie plak masa aku lpas abis exam.. mmg nk lepaskan tension, p lah buat drift dkt tempat parking bus unimap.. 

aku x tau lah dalam byk² kali aku drift, hanya 2 kali berjaya dirakam oleh member aku...

gambar bawah nie plak masa aku main drift dkt stadium utama kangar..

adalah beberapa org tetamu yang dok mai tengok..

masa nie en Bob, ahli kelab AE80Groups dari KL pun ada skali, dia naik SE Limited warna putih tue ha...
ditambah plak dgn sorang otai KE20 yang warna oren tue.. dia pun mai tengok gak..

kalau hampa prasan, yang pakai topi tu boleh dikatakan OTAI geng² olskool gak.. orang pnggil dia MIE AIS.. 

Kancil nie pun tringin nk join... main tarik Handbrake.. 

Gambaq bawah nie adalah akibat bermain drift... 

Habes tayar aku rosakkan

Benang² tayar pun dah keluaq... 

mujuqlah dkt Perlis nie aku ada jumpa port baek punya, sbijik tayar 13" anggaran dalam rm20 > rm50

So, rsnya stakat nie sajalah... nnti aku upload event GYMKHANA dan Drift geng² yg boleh konsider sbg profesional sekitar perlis n kedah nie.. 

1 comment:

  1. bro port kedai tayar kat perlis tue kat mana.. bleh kita pi sola2

    ReplyDelete